SANTA TRACKER
Santa Tracker to aplikacja Google, dzięki której dowiecie się min. gdzie aktualnie przebywa mikołaj i za ile wyruszy w świąteczną trasę po całym świecie :)
Odkrywaj świat, baw się i ucz z elfami. Zakoduj taniec elfa :)
TANIEC ELFA
środa, 20 grudnia 2017
niedziela, 10 grudnia 2017
Hour of Code
Uczniowie na zajęciach dodatkowych koła informatycznego (w środę 6 grudnia) aktywnie uczestniczyli w Godzinie Kodowania (HOUR OF CODE), która jest organizowana w ramach Tygodnia Edukacji Informatycznej. Godzina Kodowania jest międzynarodową akcją skierowaną do dzieci i dorosłych. W tej edycji uczniowie kodowali bardzo popularną i lubianą grę Minecraft. Każdy z uczestnik, który ukończył pomyślnie wszystkie lekcje Minecraft: Hero's Journey otrzymał certyfikat potwierdzający udział w akcji.
Gratuluję i dziękuję uczniom za udział w akcji 😊
poniedziałek, 23 października 2017
Code Week - mBoty, code.org
W Europejskim Tygodniu Kodowania dzięki uprzejmości firmy Trobot mogliśmy na dodatkowych zajęciach koła informatycznego osobiście przetestować mBot-a. Robot programowany jest w graficznym środowisku mBlock, zgodnym ze Scratchem 2.0, a w Scratchu programujemy już drugi rok. Dzieci bardzo szybko opanowały sztukę programowania robota a on posłusznie wykonywał ich polecenia. Nasze roboty jeździły, omijały przeszkody, wydawały dźwięki.
Natomiast na lekcjach informatyki uczniowie klasy 4a, 4b, 5, 6 i 7 zmierzyli się z zadami - kodowali na stronie code.org
poniedziałek, 16 października 2017
CODE WEEK 2017
Code Week jest
inicjatywą społeczną w ramach Europejskiego
Tygodnia Kodowania.
W najbliższych dwóch tygodniach będziemy kodować w czasie
zajęć dodatkowych koła informatycznego oraz na lekcjach informatyki.
Spróbujemy zaprogramować mBota, zmierzymy się z zadaniami na stronie code.org oraz będziemy programować gry w
Scratchu.
środa, 20 września 2017
wtorek, 19 września 2017
E-klasa w Pythonie
E-klasa w Pythonie
Ośrodek
Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów zaprasza wszystkich chętnych
uczniów na szkolenia programistyczne w języku Python. Początek już 19
września.
Informacje
ze strony organizatorów: https://konkursy.oeiizk.edu.pl/
Pierwsze kroki w Pythonie
Szkolenie
wprowadzające w programowanie w języku Python na podstawie zadań z grafiki
żółwia. Szkolenie zawiera materiały interaktywne do nauki oraz quizy sprawdzane
automatycznie. Przewidujemy około 10 godzin pracy online. Warunkiem ukończenia
szkolenia jest uzyskanie minimum 90%.
Kto może wziąć udział w szkoleniu?
Każdy uczeń,
który założy sobie konto na platformie https://konkursy.oeiizk.edu.pl
i zaakceptuje regulamin. Wymagana jest też zgoda rodziców (prawnych opiekunów).
i zaakceptuje regulamin. Wymagana jest też zgoda rodziców (prawnych opiekunów).
Jakie są terminy?
Zaczynamy 19
września, a szkolenie będzie dostępne do końca maja.
Python - grafika i obliczenia
Kontynuacja
i rozszerzenie poprzedniego szkolenia. Przewidujemy mi.in doskonalenie
umiejętności stosowania podstawowych konstrukcji języka Python, w tym pętli,
definiowanie funkcji, które wywołują skutek (efekt graficzny na ekranie) lub
dokonują obliczeń (jest zwracana wartość liczbowa). W ramach szkolenia
przewidujemy pracę online i dwa spotkania stacjonarne.
Kto może wziąć udział w szkoleniu?
Każdy uczeń
szkoły podstawowej województwa mazowieckiego, który ukończył szkolenie Pierwsze
kroki w Pythonie w terminie do 2 października 2017 r.
godz.22.00
Rejestracja
następuje przez zapisanie się na kurs Pierwsze kroki w Pythonie na tej
platformie Moodle i zgłoszenie chęci udziału w drugim szkoleniu.
Jakie są terminy?
Rozpoczynamy
szkoleniem online 3 października 2017 r. Spotkania stacjonarne są
planowane w terminach: 5 października 2017 r. i 15 listopada 2017 r.
(koniec szkolenia).Kurs
szczególnie polecamy uczniom zainteresowanym programowaniem, tym którzy już
programowali w Logo, planującym udział w kuratoryjnym konkursie informatycznym
miniLOGIA.
Subskrybuj:
Posty (Atom)