niedziela, 26 lutego 2017

PRACE uczniów w konkursach informatycznych



PRACE UCZNIÓW NA MAZOWIECKI KONKURS INFORMATYCZNY Z ZAKRESU GRAFIKI KOMPUTEROWEJ – „MOJA PASJA”




Do szkolnego etapu zostało zakwalifikowanych 9 prac  uczniów z klas IV – V. 

Cztery najciekawsze prace, w których uczniowie przedstawili swoje pasje zostały zakwalifikowane do drugiego etapu  „Mazowieckiego konkursu informatycznego z zakresu grafiki komputerowej”, są to:

Klasa IV: Anna Daszkiewicz, Nadia Grobel
klasa V: Kinga Pawłowska , Ludwika Fusiak - Słońska 








"Moja Pasja" - Ania Daszkiweicz kl.4


"Moja Pasja" - Kinga Pawłowska kl.5


"Moja Pasja" - Ludwika Fusiak-Słońska

"Moja Pasja" - Nadia Grobel

"Moja Pasja" - Jakub Sajda

"Moja Pasja" - Filip Kibil

"Moja Pasja" - Marcin Kotowski

"Moja Pasja" - Staś Madej

"Moja Pasja" - Wiktoria Pluta











X EDYCJA MAZOWIECKIEGO KONKURSU INFORMATYCZNEGO NA ANIMACJĘ KOMPUTEROWĄ „MOJA PASJA”

  • Prace powinny przedstawiać pasje uczniów w formie wykonywanych czynności, np. gra w piłkę, taniec, lub to co lubicie robić w wolnym czasie
  • Wielkość prac nie powinna przekraczać 400 pikseli w każdym wymiarze. Prace muszą być animacją zapisaną w formacie gif.
  • Przy ocenie prac pod uwagę będą brane: pomysłowość,  estetyka wykonania pracy, płynność animacji. Konkurs składa się z dwóch etapów: szkolnego i wojewódzkiego. 
  • Na prace czekam do 24 marca. 
VI OGÓLNOPOLSKI KONKURS INFORMATYCZNY „GIF WIELKANOCNY”

Dyrekcja i nauczyciele Zespołu Szkół nr 7 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Gdyni zapraszają uczniów klas IV -VI do udziału w ogólnopolskim konkursie na wykonanie animacji w formacie GIF o tematyce wielkanocnej.

Prace konkursowe mogą być wykonane w dowolnym programie graficznym.
Animacje nie powinny zawierać żadnych gotowych elementów (np. obraz z Internetu, clipart).

Oceniane będą:
Oryginalność, pomysłowość, pracochłonność, estetyka wykonania.
Stopień nawiązania do tradycji wielkanocnej.
Konkurs składa się z dwóch etapów: szkolnego <br>i ogólnopolskiego. 

Na te prace czekam do 19 kwietnia. 


*Uwaga: Do etapu szkolnego zostaną zakwalifikowane wszystkie najlepsze prace spełniające wymogi konkursu. Najlepsza  z tych praca  (z każdej kategorii wiekowej) zostanie przesłana do etapu wojewódzkiego („Moja Pasja”) i ogólnopolskiego („Gif wielkanocny”).